Om Positiv Trafikkskole

Positiv Trafikkskole er en kjøreskole som tilbyr komplett opplæring til førerkort klasse B automat/elbil, henger og alle motorsykkel klasser  i Bergen. Vi har som mål å tilby alle kunder en proff og positiv opplæring.

Vår skole i Bergen er størst på kurs og best på beliggenhet. Vi henter ved skole, hjem og arbeidsplass etter avtale.

Våre bil elever får gratis tilgang til Teorifilm App så lenge man er aktiv elev. Teorifilm App som er utviklet av Positiv Trafikkskole, inneholder filmer og teoritester av alle øvelser du skal lære. Dette medfører effektiv opplæring og mer kvalitet på privat øvelseskjøring.

Bli elev!

Har du spørsmål, eller ønsker å starte som elev hos oss?

Ring 469 78 888, chat med oss eller benytt skjemaet under, så ringer vi deg.

Teorifilm.no

Både elev og ledsager ved Positiv Trafikkskole vil få gratis tilgang til  Teorifilm App

Dette er et pedagogisk hjelpemiddel som bidrar til mer effektiv privat øvelseskjøring. Teorifilm App som er utviklet av Positiv Trafikkskole, benyttes i dag av trafikkskoler og deres elever over hele landet. Verdi kr. 3000,-

Teorifilm.no

Vi får dere i mål!

Det kan være en utfordring å øvelseskjøre med egne barn, men det er essensielt for å komme i mål.

For å gjøre den jobben enklere for deg som foresatt, får du rapporter fra kjørelærer med konkrete oppgaver som dere kan øve på til neste kjøretime. Du får også tilgang på App med opplæringsvideoer via Teorifilm.no.

Hvis du vil ha noen flere pedagogiske verktøy,  kan du melde deg på ledsagerkurs. Det er et 4 timers kurs som hjelper deg med å gi barnet ditt øvelseskjøring som hjelper.

Fornøydgaranti

Å ta førerkortet ble hverken skummelt eller vanskelig med Positiv Trafikkskole i ryggen – en god opplevelse hele veien!

Vi har gleden av å være den første i bransjen som tilbyr fornøydgaranti på våre kurs.

Det vil si: Skulle du mot formodning delta på et av våre kurs og ikke være fornøyd etter første kurskveld, får du pengene tilbake uten diskusjon.