Tilbudspakker kl. B

kr 14 500,-

Kjøreopplæring for 16 000 kr og 24 måneder Teorifilm.no

Kjøp vår gunstige jubileumspakke for kun kr. 14 500,-

Vi gir deg da kr. 1500,- ekstra å handle for.

• Du kan handle kjøreopplæring på kl. B for totalt kr 16 000,-
  • Gjelder kun opplæring på automat/elbil
  • 24 måneder Teorifilm.no (verdi kr. 3000,-) for kr. 0,-
  • 3 dager tilgang til Prøve.no sin teoritester for bil. (Verdi kr. 150,-) for kr. 0,-
  • Når pakken er innbetalt, opprettes en elevkonto hvor du vil få online tilgang.
  • Etter hvert som du gjennomfører kjøreopplæring, trekkes kostnadene fra disponibel saldo på din konto.
  • Når totalbeløpet på kr. 16000,- er brukt opp, vil du kunne lade din konto ved å sette inn mer penger.
  • Kun én pakke per elev.
  • Pakken kan ikke kombineres med andre pakkekjøp
  • Pakken har en ubegrenset varighet.
  • Gjelder kun ved kjøp av opplæring kl. B.
  • Gjelder kun nye elever.
  • Har du penger tilgode etter endt opplæring får du restbeløpet tilbakebetalt.
  • Avbrytes opplæringen tilbakeføres restbeløpet minus pakkerabatt.
  • Verdien på en Jubileumspakke vil ikke være tilstrekkelig til å dekke et komplett førerkort i Bergen.

Etter bestilling vil du bli kontaktet av oss for oppsett av din første kjøretime.

Noter gjerne i kommentarfeltet når det passer at vi ringer i tidsrommet 08:00-17:00 man-fre. Etter betaling er gjennomført vil du umiddelbart motta en ordrebekreftelse og litt nyttig informasjon på epost.

Bestill din positive opplevelse!