Mopedlappen

Ingen ledige plasser
Pris:
kr 8 500,-

Intensivt mopedkurs inkludert 6 timer kjøring.

Komplett mopedkurs inkludert all obligatorisk kjøring og teoriundervisning. Kurset inneholder i tillegg totalt 6 timer individuell grunnleggende praktisk/trafikal opplæring utover det obligatoriske. Dette vil for de fleste være tilstrekkelig for å tilfredstille myndighetenes krav til nivå. Ved eventuell ytterligere behov for kjøring vil dette medføre en ekstrakostnad på kr. 500,- per ekstra undervisningstime. Ved behov for ekstra kjøring kan det medføre at eleven ikke får fullført kurset på 3 dager.

• Start torsdag 22. april kl. 1715 med 3 undervisningstimer teori. Oppmøte Fageråsveien 2. Vi avslutter ca kl 1930.
  • Oppmøte fredag 23. april kl. 1400 på parkeringsplassen bak Turnkassen ved Bergenshallen. Det vil bli kjøring i kjøregård samt på vei.
  • Videre kjøring lørdag og søndag avtales ved avlutning fredag. Deltagerene må være disponible alle tre dager.

OBS! Kursdeltager må holde egen hjelm og hansker. Dette kan imidlertid kjøpes rimelig til SPESIALPRIS KR 1100,- på kurset. Det stilles også krav til at eleven stiller med sko med kraftig såle som går over anklene (type vintersko).

Trafikalt grunnkurs-bevis (øvelseskjøringsbevis) må fremvises første kursdag. (Elektronisk bevis via innlogging vegvesen.no er godkjent).